חברת ניקיון לבתים



אם נמאס לכם לנקות בבוקר ולראות את הבית בערב כאילו לא נעשה בו ניקיון, או שאתם עובדים מבוקר עד ערב ולא נותר לכם זמן לניקיון, או שבא לכם להתפנק בניקיון ברמה אחרת לגמרי ממה שאתם מכירים – ישיר שירותי ניקיון בע"מ, הינה חברת ניקיון לבתים המספקת שירותים מקיפים לניקיון הבית ופתרונות גם לבתים שעברו שיפוץ או זקוקים לקרצוף רצפות. החברה פועלת כחוק משנת 2006 מעניקה שירותים לאלפי לקוחות מרוצים ותשמח לעמוד גם לשירותכם.



במה שונה חברת ניקיון לבתים מעוזרת בית פרטית?



רבים תוהים למה לא להעסיק עוזרת בית ולחסוך כמה שקלים ולהזמין חברת ניקיון לבתים שלמעשה תספק את אותו השירות. ובכן, ראשית חברת ניקיון בתים מעסיקה עובדים כחוק ומשלמת עבורם מיסים וביטוחים, כידוע, ניקיון הוא סוג של עבודה פיזית ולכן, עלולות לקרות תאונות. אף לקוח תמים שמעוניין בניקיון הבית שלו לא היה רוצה למצוא עצמו נתבע בשל תאונה של עוזרת בית בביתו שאינה מבוטחת. שנית, חברה דואגת להסעות העובדים אל היעד ותדאג למנוע איחורים או חיסורים, לעומת עוזרת פרטית שתגיע בכוחות עצמה ולא יהיה פיקוח על זמנים. בנוסף, עניין הגנבות הוא נושא רגיש מאוד כשמדובר בעוזרת בית ולכן, תמיד עדיף להזמין חברה בה העובדת הינה קבועה ושומרת על מקור פרנסתה ויש לה מחויבות למקום העבודה, מאשר מישהי מזדמנת שעובדת עצמאית.

כיצד לבחור חברה אמינה?



סביר להניח שאם אתם קוראים שורות אלו, הגעתם לכאן דרך מנועי החיפוש, כשביקשתם לבדוק אפשרות להעסקת חברת ניקיון לבתים. חברה אמינה וטובה היא בדרך כלל זו שדואגת לפרסם ולמתג עצמה ברשת. מדובר בחברת שמשקיעה בהוצאה כספית כדי להיחשף לקהל היעד שלה ובטוחה בשירותים שהיא מעניקה. ניתן להיכנס למספר פורומים של בעלי מקצוע ולבקש חוות דעת על חברה מועמדת, או להתנסות באופן חד פעמי בשירותיה ואז להחליט אם היא מתאימה.




שירות עוזרת בית



שירות ניקיון יסודי
ניקיון בית חדש \ אחרי שיפוץ



אחזקת מבנים
אחזקת מבנים \ ניקיון מבנים
04-9555122
קבל הצעת מחיר אטרקטיבית