ספה סטייל
ניקיון וחידוש ספות, סלונים ומזרונים
בחיפה, קריות, עכו ונהריה
050-9144929

המזרון התלכלך בשתן? או אוכל, נוזלים וכו…. וזה מזרן טוב שאתם אוהבים ורגילים - אל תמהרו להסיק שאתם צריכים לקנות חדש!!! היום יש פתרון יעיל וזול הרבה יותר מרכישה של מזרן חדש. 

ספה סטייל השקיעה במכשור חדשני ומתקדם ובחומרי ניקוי ייעודיים ובטוחים לניקוי המזרון שלכם לכל עומקו. החומרים מוחדרים פנימה לתוך סיבי המזרן, ממיסים את הלכלוך, משמידים את החיידקים שהצטברו, מנטרלים ריחות רעים ושתן, ומעניקים למזרון מראה נקי ומחודש. ספה סטייל עובדת עם מכשור מתקדם והשקיעה משאבים על מנת שלקוחותיה יהיו מרוצים.

אנחנו מעוניינים שתרגישו שעשיתם עסקה טובה ומשתלמת, שקיבלתם מזרן מחודש במחיר זול ומשתלם. המטרה שלנו, שתראו את המזרון ללא כתמים, ללא לכלוך וללא ריחות. זמן העבודה הוא שעתיים לפחות, אנחנו לא מקצרים דרכים ומשקיעים בכל לקוח.

המחירים שלנו סבירים בהחלט ואנחנו נותנים שירות ניקוי מזרונים בחיפה והסביבה. 

טיפים לניקוי מזרונים בחיפה:

חומץ – הדבר היעיל ביותר שנמצא בכל בית, אינו פוגע בבד ואף משפר את צבעו, מנקה כתמים לא קשים. יש להכין תערובת של חומץ טבעי או חומץ לבן עם מים ביחס של 1:1 , בעזרת מברשת עבה ולא קשה יש להחדיר את התערובת שיצרנו לאזור שאותו אנו רוצים לנקות ,צריך לזכור: אין להרטיב את המזרן לעומק! יש להבריש את השטח אותו הרטבנו אך לא לשפשף חזק! לאחר מכן יש לספוג את הרטיבות עם מטלית נקיה ויבשה או לייבש עם פן ביתי או להוציא את המזרן החוצה ולייבש בשמש.

אין להשתמש במזרן לפני שהתייבש! בהצלחה ספה סטייל.

אזורי השרות:  כרמל, נווה שאנן, הדר, עיר תחתית, נשר וטירת הכרמל צרו קשר עוד היום לקביעת ניקוי המזרון שלכם!

מאמרים נוספים

ניקוי שטיח-טיפים

את הכתמים(כתמים קלים)על השטיח ניתן לנקות עם סודה לשתייה או עם חומץ. שניהם הינם חומרים טבעיים, אינם פוגעים בבדים, יעילים ונמצאים בכל בית. מתאימים לכול

קראו עוד
ניקוי ספות בקריות 

קניתם ספות חדשות לסלון ממש לפני שנה-שנתיים והן נראות בלויות ומלוכלכות? כבר שוקלים לרכוש ספות חדשות? ההוצאה כבדה לכם? יש לנו פתרון זול ויעיל במיוחד

קראו עוד
דילוג לתוכן