ספה סטייל
ניקיון וחידוש ספות, סלונים ומזרונים
בחיפה, קריות, עכו ונהריה
050-9144929

קניתם מזרון יקר והוא התלכלך בשתן? כמה שתנקו ותאווררו זה לא באמת ינקה את המזרון לכל עומקו. למרבה המזל, בשנים האחרונות יש פתרונות יעילים, אין צורך לקנות מזרון חדש ולספוג עלות מיותרת של אלפי שקלים.

חומר לניקוי מזרונים שנמכר כמוצר מדף בסופר, גם הוא לא באמת יספק לכם את הניקוי היסודי לכל עומקו של המזרון, אלא יעשה רק עבודה חיצונית. 

ספה סטייל, מציעה ניקוי מזרונים משתן ובכלל מכל כתם וזאת בעזרת מכשור בטכנולוגיה מתקדמת, שמחדיר את חומרי הניקוי הייחודיים והבטוחים לשימוש, לשכבות העמוקות ביותר של המזרן, ממיס את הלכלוך, שתן וכל מה שחדר ושואב החוצה. מנטרל ריחות רעים לחלוטין ומהיסוד וכך תזכו לעסקה מצוינת של מזרון מחודש בעלות משתלמת. 

ניקוי מזרונים משתן מחיר – משתנה לפי גודלו של המזרון, כמות השתן על המזרון וזמן העבודה הנדרש. מה שבטוח שזה ישתלם לכם הרבה יותר מלרכוש מזרון חדש. 

מה עוד, שמובטח לכם ניקיון מושלם ומזרון נקי ומצוחצח. 

בראש סדר העדיפויות של ספה סטייל עומד – שירות לקוחות טוב ואמין ללקוחות. 

חשוב לנו שכל לקוח יצא מרוצה! 

אזורי השרות שלנו לניקוי מזרונים: 

חיפה

קרית ביאליק

קרית מוצקין

קרית ים

קרית אתא

קרית חיים

קרית טבעון 

טירת הכרמל

נשר 

עכו 

צרו קשר עוד היום וקבלו הצעה משתלמת לניקוי המזרון שלכם! נייד:

מאמרים נוספים

ניקוי שטיח-טיפים

את הכתמים(כתמים קלים)על השטיח ניתן לנקות עם סודה לשתייה או עם חומץ. שניהם הינם חומרים טבעיים, אינם פוגעים בבדים, יעילים ונמצאים בכל בית. מתאימים לכול

קראו עוד
ניקוי ספות בקריות 

קניתם ספות חדשות לסלון ממש לפני שנה-שנתיים והן נראות בלויות ומלוכלכות? כבר שוקלים לרכוש ספות חדשות? ההוצאה כבדה לכם? יש לנו פתרון זול ויעיל במיוחד

קראו עוד
דילוג לתוכן