ספה סטייל
ניקיון וחידוש ספות, סלונים ומזרונים
בחיפה, קריות, עכו ונהריה
050-9144929

קניתם ספות חדשות לסלון ממש לפני שנה-שנתיים והן נראות בלויות ומלוכלכות? כבר שוקלים לרכוש ספות חדשות? ההוצאה כבדה לכם? יש לנו פתרון זול ויעיל במיוחד לתושבי הקריות!

אין דרך להמנע מלכלוך מצטבר על ספות בבית, בייחוד אם המשפחה אוהבת לרבוץ בסלון ובהחלט אין סיבה לא ליהנות כי ספות מיועדות שישבו עליהן. יחד עם זאת, אל תמהרו להחליף ספות מידי שנה-שנתיים רק כי הן התלכלכו, כיוון שיש לנו פתרון זול לחידוש הספות שלכם במחיר זול.  

 ספה סטייל, מציעה לכם ניקוי ספות בקריות והסביבה, נגיע עד אליכם הביתה עם מכשור וחומרי ניקיון מהמתקדמים ביותר בעולם.  אנו נעניק לכם שירות אמין ויעיל!  חיסכון אדיר בכסף.

המכונה שלנו היא מהמתקדמות ביותר בעולם והשקענו על מנת לשמר לקוחות מרוצים. חומרי הניקוי שלנו לא פחות ממעולים ומסירים כל כתם או לכלוך עד לשכבות העמוקות של הספות. כמו כן, החומרים והניקוי מנטרלים לגמרי ריחות רעים שהצטברו. 

ספה סטייל, השקיעה במכשור מתקדם ביותר ותעניק את השרות והניקיון הטוב ביותר ללקוחותיה. ספות נקיות ומחודשות בעלויות סבירות ומשתלמות בהחלט. 

ולגבי זמן העבודה, עבור ספה בודדת לא פחות משעה, אם יש כמה ספות אז יותר מכך. 

ניקיון עמוק ויסודי מצריך זמן והשקעה. 

המחירים שלנו נוחים לכל כיס, כמובן שהכל תלוי בגודל הספה ובמספר הספות, מה שלא יהיה- ישתלם לכם לזכות בספות נקיות  במחיר נמוך.  

אזורי השירות לניקוי ספות בקריות: 

קרית ביאליק

קרית מוצקין

קרית חיים

קרית ים

קרית אתא

קרית טבעון 

צרו קשר עוד היום לחידוש הספות שלכם נייד:

מאמרים נוספים

ניקוי שטיח-טיפים

את הכתמים(כתמים קלים)על השטיח ניתן לנקות עם סודה לשתייה או עם חומץ. שניהם הינם חומרים טבעיים, אינם פוגעים בבדים, יעילים ונמצאים בכל בית. מתאימים לכול

קראו עוד
ניקוי ספות בחיפה

למי מאיתנו לא קרה שרכשנו ספות חדשות שנראות אחרי שנה או שנתיים מלוכלכות, בלויות וישנות?! אורחים, ילדים, כלבים, חתולים…. יש חיים בבית ואי אפשר למנוע

קראו עוד
דילוג לתוכן