ספה סטייל
ניקיון וחידוש ספות, סלונים ומזרונים
בחיפה, קריות, עכו ונהריה
050-9144929

שטיח משדרג חלל בבית, ממש כמו בגד אופנתי לחורף בבית, למרות, שהבעיה שלנו עם השטיח מתחילה כשהוא מתלכלך. תחזוקה שוטפת של שאיבת הלכלוך אחת לשבוע ולפעמים אף יותר מזה הכרחית, אמנם, עם הזמן ובייחוד אם השטיח בצבעים בהירים, נוצרים כתמים וצריך ניקוי יסודי הרבה מעבר לשאיבה סטנדרטית. שטיח הוא אביזר יקר, לא זורקים ולא מחליפים אותו כל כך מהר ויש פתרונות יעילים וזולים שיעניקו לו מראה חדש, נקי ורענן. 

חברת ספה בסטייל, מציעה לכם ניקוי שטיחים בקריות והסביבה, החברה מגיעה עד אליכם הביתה וותנקה את השטיח שלכם מכל כתם וזאת עם ציוד מתקדם. אנחנו השקענו במכונה חדשנית בטכנולוגיה מתקדמת וחומרי ניקוי ייעודיים חזקים במיוחד שחודרים לסיבי השטיח ממיסים את הלכלוך והכתמים ומנטרלים ממנו ריחות לא נעימים שהצטברו. 

החברה השקיעה משאבים רבים על ציוד מתקדם,  כדי להבטיח לכם 100% הצלחה ולרצות את הלקוחות.

אנחנו בחברת ספה בסטייל, מבטיחים ללקוחות בביטחון מלא שטיח נקי ללא כתמים, מטופח, רענן כמו חדש. 

אנו משקיעים לפחות שעתיים עבודה לשטיח על מנת לספק ניקיון עמוק ויסודי. המחירים שלנו סבירים ומותאמים לכל כיס, ולכם זה יחסוך הוצאות ועלויות עבור רכישת שטיח חדש.

לנו חשוב שהלקוח הרגיש שהוא עשה עסקה משתלמת שחסכה לו עלויות והוא בעצם קיבל שטיח חדש.

אזורי שרות ניקוי שטיחים בקריות: 

קרית ביאליק

קרית מוצקין

קרית חיים

קרית ים

קרית אתא

קרית טבעון 

אל תהססו וצרו קשר עוד היום לחידוש הספות שלכם נייד: 

מאמרים נוספים

ניקוי שטיח-טיפים

את הכתמים(כתמים קלים)על השטיח ניתן לנקות עם סודה לשתייה או עם חומץ. שניהם הינם חומרים טבעיים, אינם פוגעים בבדים, יעילים ונמצאים בכל בית. מתאימים לכול

קראו עוד
ניקוי ספות בקריות 

קניתם ספות חדשות לסלון ממש לפני שנה-שנתיים והן נראות בלויות ומלוכלכות? כבר שוקלים לרכוש ספות חדשות? ההוצאה כבדה לכם? יש לנו פתרון זול ויעיל במיוחד

קראו עוד
דילוג לתוכן